Tuesday, July 21, 2009

You are my everyday .

I think my supporter tee is same colour with shih ee's table ! xD
M3 and my darling ! Iloveyou! ;D
x
You are my everyday , 每一天就像在预告
关于明天是个问号 ,却 任谁也处可逃
You are my everyday , 想你最初的容貌
回不去了而我的爱 , 你是否还愿意感觉得到?
最近都在听Blue J 纪佳松的每天..
让我想起了你..
我想我已习惯了你对我的冷淡..
对你不再有任何的期望...

No comments: