Sunday, August 8, 2010

Love is COMPLICATED.

I look freaking sleepy although I force myself to turn my eyes like this O.O

Last night party was not bad. Some part really make us laugh hardly.
Before we speak must hands up. LOL!
Thank you ave babe ;) .
To me Sunday is always the boring-est day to me.
Today went segambut hear AMALI with my lovely ball.
Freaking boring okay! The tutor talked till macam yes. All bullshit lah!
Time really passed hardly & I felt like dying.
After that the uncle fetch us back home but I went midvalley to find my mum then back with her.So tired T.T. I think shin is having steamboat now :P .
I think I have to rest early. Pimples ah! ;(

最近有一个问题一直盘旋在我的脑海中
什么是爱?
我知道,这是一个很愚蠢的问题
身边的人有的为情而烦,有人为情而喜
看到他们的感情纠纷,我只能摇头
给的意见不能太多,因为决定始终掌握在他们自己手里
看到他们的恩爱相处,我也替他们感到开心
我也会很羡慕
一段坚固的感情得来不易,双方的信任是最重要的
有时候你以为你很了解关于这一切,但当你遇到时你会毫无头绪
可能连恋爱达人在自己面对感情问题时也不知所措
经过了几次的恋情
我想问题是出在大家不够了解对方,一时冲动而犯下的错误
最后搞得大家都遍体鳞伤
我最讨厌一种男生
就是失去了才懂得珍惜
分手了,才发现她对你有多重要然后拼了命去弥补
在我的立场上,当我提出分手,证明我已对你死心塌地
无论你怎样挽留都好,我都会拒绝
因为我已经给了你很多次机会改变你都没有好好珍惜
最后真的分开了,你才来后悔
对我来说,回头草一点也不好吃!
为何你要给同一个人伤害两次呢?
就算你给他多一次机会,最后他还是会犯下同样的错误,最后还是会分手收场
复合只不过是拿来弥补过错,让自己好过一点而已
做人应该往前看,真正属于你的,会在对的时候出现
我在这方面没有想太多
有知心朋友们,就已经够了
自己的前途未来还是最重要的
当你成功的时候,不怕没有人要啦!
从KL排到JOHOR都有可能啊! :P
祝福你们;)

I HATE MONDAY ! ! !

No comments: