Saturday, September 11, 2010

失.落.沙.洲

I miss you all the days and nights.
Unfortunately , you are so sweet and happy with her now.
I can feel the happiness through your pictures.



我不是一定要你回来 只是当又一个人看海
疲惫的身影不是我 不是你想看见的我
我不是一定要你回来 只是当独自走入人海
除了你之外的依赖 还有谁能教我勇敢
除了你之外的空白 还有谁能来教我爱

The lyrics just so true.


爱情教会我什么,我会说,它让我明白了遗憾。

No comments: