Monday, November 28, 2011

Life is beautiful.

Hooolaaaaa back to normal life! I can have a short break before final :)
My mind is all about movies,outings,foods & SINGK!
Rwarrr I wanna scream scream scream!

ME LOVE PADINI!
Bought lappy like finally :) ASUS A43S with red.
Thanks aunt !
Last thurs we had our dinner at sanuki udon which located at taman desa.
Haha we go there twice a month I think. We will never get bored with it x)
Cheap and delicious!
My new love. CURRY UDON!
上星期三去读这本书,很喜欢弯弯的作品!
幽默得来又很励志!我很喜欢读这一类型的书。:)
不要觉得自己走得慢,至少你比不想前进的人快一些。
一天很短,开心了就笑,不开心过一会儿再笑。


自从中学毕业后,我的华语退步到够够力。不能让它再这样下去,我得恶补!
就快到2011年的最后一个月份了,我想在这一年里我在不同的领域都获益不浅,改变了以往的想法而压力也比以前多了几百倍。
有时真的很怀念以前那种无忧无虑自由自在疯疯癫癫的生活。
人始终会长大,做人还是要往前看向前走。
学着把负面转换成正面,想开了,人生会更美好。
为幸福的人生继续冲刺吧,加油!


p/s:Someone's birthday is coming. This person mean alot to me <3 I am still thinking...Ngek :P

No comments: